FAQ

Kiedy i jakie potrzebuję wyposażenia dodatkowego (dostępne na naszych aukcjach)? 

 §  Osłona przeciwdeszczowa - dodatkowe zabezpieczenie podczas intensywnych opadów deszczu.

 §  Zestaw hamulca ręcznego oraz koła Jogger - jeżeli zamierzasz jeździć na rolkach i prowadzić przed sobą przyczepkę rowerową. 

 §  Wkładka dla niemowląt/nosidełko do przyczepki firmy WEBER - wymagane jest gdy dziecko nie potrafi jeszcze siedzieć samodzielnie.

 §  Światło LED - w przypadku korzystania z przyczepki rowerowej podczas słabej widoczności na drodze. 

 §  Pokrowiec do garażowania - w przypadku trzymania przyczepki bez zadaszenia.

 §  Wkładka pomniejszająca siedzisko - stworzona dla dzieci, które potrafią już samodzielnie siedzieć, ale są jeszcze za małe do pasów bezpieczeństwa zamontowanych w przyczepce.

§  Pokrowiec siedziska - zapewnia dodatkowe trzymanie boczne oraz zwiększa komfort jazdy.

§  Sprzęgło (zestaw standardowy posiada jedno sprzęgło) - bardzo przydatne, jeżeli zamierzają Państwo używać przyczepki podłączanej do dwóch różnych rowerów. Wówczas, zamiana rowerów przebiega bardzo szybko. W przeciwnym razie należy użyć prostego klucza do odkręcenia sprzęgła. 

 

Czy produkty Qeridoo posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie przedmioty posiadają gwarancję fabryczną (24 miesięcy).  

 

Jaki jest czas dostawy?

Wszystkie przedmioty na naszych aukcjach są wysyłane z naszego magazynu w Bielanach Wrocławskich. Zamówienia wysyłane są do 24 godzin od uregulowania należności.

  

W razie potrzeby, w jaki sposób/gdzie można serwisować/naprawić przyczepkę? Jeżeli coś będzie do naprawy, czy przyczepka musi być wysyłana do Niemiec?

Wszystkie części zamienne (jeżeli objęte są rękojmią) są bezpłatnie wysyłane do Państwa lub koszt ich zakupu jest zwracany na podstawie rachunku. Przyczepka ma prostą konstrukcję, dlatego zamiana części podstawowych często jest bardzo łatwa. Wówczas należy zakupić część w dowolnym sklepie rowerowym i przesłać nam rachunek. Natomiast, jeżeli naprawa będzie wymagać specjalistycznej wiedzy, wówczas należy wysłać do nas zdjęcie szkody i opisać problem. Wtedy zdecydujemy, czy przyczepka musi zostać zwrócona do nas lub czy może zostać  naprawiona w wybranym sklepie rowerowym (wówczas refundujemy koszt naprawy na podstawie przedstawionego rachunku/faktury). Istotne jest, abyśmy otrzymali szczegóły uszkodzenia, zanim przyczepka zostanie oddana do naprawy. Natomiast jeżeli uznamy, że naprawa nie wchodzi w zakres gwarancji, wówczas należy wysłać przyczepkę do nas na swój koszt oraz ponieść koszt naprawy.

 

Czy firma wystawia fakturę VAT? 

Tak, do każdego zamówienia jest wystawiona faktura VAT PL 23 %. Faktury są wysyłane mailowo lub z zamówieniem.


Czy istnieje możliwość obejrzenia sprzedawanych produktów?  

Tak, asortyment jest do obejrzenia w naszych puntach, których lista znajduje się w zakładce "Kontakt". Punkty nie prowadzą sprzedaży, gdyż posiadają wyłącznie przyczepki do prezentacji. Towar można zakupić na naszej stronie internetowej www.goonline24.pl.  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel